Graag wijzen wij u erop dat het zinvol is om de garantiebepalingen alsmede de algemene onderhoudsinstructie goed te lezen alvorens u een beroep doet op onze service dienst. Dit voorkomt problemen en teleurstellingen achteraf.
Vult u onderstaand formulier zo volledig mogelijk in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Afstellen hang- en sluitwerk: Niets is zo vervelend als ramen of deuren die niet goed sluiten. Over het algemeen is een kunststof kozijn een zeer degelijk product, maar door weersinvloeden zoals warmte, kou en gebruik, kan het gebeuren dat een draaiend deel niet soepel sluit. Dit valt niet onder de garantie. Desondanks zullen wij dit de eerste 6 maanden geheel kosteloos voor u oplossen. Na dit half jaar hanteren wij te allen tijde voorrijkosten. Mocht er sprake zijn van een productiefout worden er natuurlijk geen kosten berekend.
Algemeen: Soms is het niet mogelijk om de werkzaamheden in één keer uit te voeren omdat er bijvoorbeeld specifiek materiaal besteld moet worden. In die gevallen betaalt u natuurlijk maar 1 keer de voorrijkosten en wordt er een vervolgafspraak gemaakt.
Heeft u kozijnen welke niet zijn geleverd en gemonteerd door ons, dan moeten wij u helaas teleurstellen. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk en zo snel mogelijk te helpen waardoor wij een aantal jaren geleden de conclusie hebben moeten trekken dat dit niet lukt als wij ook de service van de kozijnen welke niet door ons geleverd zijn aannemen.